Spotřeba hotových jídel roste – překvapivá skupina jí hodně

Kaupan hotových letech se stal skutečným fenoménem na sociálních sítích.

Spotřeba hotových lívanců v České republice stále roste a stává se populární volbou mezi spotřebiteli. Lívance se staly jedním z nejrychleji rostoucích hotových pokrmů v zemi. Výrobci připravili studii o využívání hotových lívanců, aby zjistili, proč se Češi čím dál častěji obracejí na tyto produkty.

Podle výsledků průzkumu, který zahrnoval odpovědi od respondentů, téměř polovina z nich (45 procent) uvedla, že hlavním důvodem pro nákup hotových lívanců je jejich jednoduchost. Dalších 22 procent respondentů přiznalo, že stres, který přináší každodenní shon, ovlivňuje jejich rozhodování při nákupu. Pro 21 procent lidí jsou hotové lívance spojené s příjemnými vzpomínkami na dětství nebo babičku. Cena také hraje významnou roli, protože 47 procent dotázaných uvedlo, že si lívance kupují kvůli jejich výhodné ceně.

Vliv sociálních médií na popularitu lívanců

Lívance se staly fenoménem na sociálních médiích, kde uživatelé sdílejí tipy na různé náplně a způsoby konzumace. Novinkou na trhu jsou lívance s obsahem tvarohu, které jsou považovány za zdravou svačinu. Tyto produkty si zvláště oblíbili aktivní mladí muži, kteří hledají rychlé a výživné možnosti stravy. Vzhledem k tomu, že mladí a sportovně aktivní muži mají tendenci jíst lívance častěji než průměrní konzumenti, stává se tento trend stále více populární.

Současný nárůst zájmu o sladké lívance je doprovázen i různými kreativními možnostmi podávání, například s opraženými ořechy, nutellou a fíky. Odborníci na potravinářství uvádějí, že popularity lívanců vzrostla v posledních deseti letech a očekává se pokračující růst na trhu. I když tvarohové lívance jsou v současné době populární, stále vedou špenátové lívance jako nejoblíbenější varianta.

Nové produkty, které byly uvedeny na trh, jsou navrženy tak, aby splnily požadavky spotřebitelů na jednoduchost a vynikající chuť. Vyrobené z tvarohu, tyto výrobky oslovují ty, kteří preferují potraviny s vysokým obsahem bílkovin. Zájem o tyto novinky překonal očekávání, a to především díky aktivnímu zapojení na sociálních médiích, kde jsou sdíleny pozitivní komentáře a příspěvky o tvarohových lívancích.

Spotřeba hotových lívanců a směsí na lívance stále roste, a to i v případech, kdy lidé je jedí studené přímo z obalu, aniž by je zahřívali. Zatím neexistují žádné známky poklesu zájmu o tyto produkty, což naznačuje, že trh s hotovými lívanci má v České republice stále světlou budoucnost.

Přejít nahoru